Moodle
Marc | 11 gener 2014Molts pensareu que el que estic a punt de dir són tonteries, i que el moodle facilita molt la feina. Però segur que també hi haurà gent que pensi com jo, gent que cregui que estàvem millor sense el moodle. Entre altres coses serveix per penjar treballs i feines i que el professor les pugui avaluar d’una manera més senzilla. Fins aquí tot bé, els problemes venen quan estàs a casa i has d’enviar un treball, però pel que sigui el magnific moodle decideix que no te’l deixarà enviar. Els primers dies si et passava això no hi havia problema, però ara que se suposa que ja el sabem utilitzar a la “perfecció” ja no hi ha “excusa”.
Un dels altres problemes es que els professors et poden posar deures per dissabte o diumenge (això ens ha passat a la classe d’informàtica), una cosa que abans del moodle era impensable.
De tota manera ens hem d’adaptar a les noves eines i metodologies, en el fons si funciona no està tan malament.
Marc
Marc, tens tota la raó. Quan tot va com una seda les màquines són una eina fantàstica però quan es posen tossudes et fan perdre el temps i et posen de mal humor.
L’escrit està bé, encara que podies haver començat per la història concreta dels deures d’informàtica, tot explicant el cas amb una mica de detall. A partir d’aquí podies haver entrat en la descripció del paper del Moodle (a quines matèries l’usem, etc) tot abordant-ne els avantatges i inconvenients etc. Segurament, anar del més concret al més general hauria fet més atractiu i més cohesionat tot l’article.
Fins al proper article!
Josep Maria